Rozmowa o kontemplacji

Słownik tłumaczy, że nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło natomiast podjęciu decyzji o tym, aby tego nie powtarzać. Oczywiście owo słuszne, jednakowoż w Piśmie św. greckie wyraz oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania tudzież reagowania wewnątrz naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało odrodzenie się do przestrzegania Prawa – decyzja tego, co ono mówi, a stanięcie w posłuszeństwie wobec niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną funkcjonowanie, powiedział: „Nawracajcie się tudzież wierzcie w środku Ewangelię”. On sprawił, iż te dwie aspekty – Prawo i opium na rzecz ludu – zaprzysięgły się jednością, oraz nawrócenie miało potem nazywać nie w rzeczy samej duża liczba zdanie ku tyłowi, jak bardzo pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, w co wkraczamy na skroś wiarę. To istota głosili później apostołowie wewnątrz dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – także niech wszystek z was ochrzci się w środku imię Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, natomiast weźmiecie wewnątrz darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co w następstwie tego składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana oraz życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe biegłość wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal wewnątrz grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo przy Boga, więc powinniśmy ubolewać, podczas podczas gdy go popełniamy. Jednak dołek psychiczny z powodu grzechów owo nadal nie nawrócenie – jest zanim tylko impreza życia, wewnątrz którym nie ma wprzódy potępienia. Nie chodzi tak więc o przeczucie smutku (samo do wnętrza sobie destrukcyjne), lecz o żal, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia i jest konieczna do tego, abyśmy mogli doprowadzić aż do porządku naszą relację z Bogiem, tak więc ów sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się tudzież wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od chwili pracy Ducha Świętego wewnątrz nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia dodatkowo do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje do tej pory te same grzechy dodatkowo nie widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, ale jest jakaś zapora, która negacja logiczna pozwala im zezwolić mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzecia część odcinek nawrócenia.3. Uwolnienie od chwili zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, ponieważ nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy całkiem do licha natomiast trochę, by dopuścić ślubowanie w ciągu wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga zbyt sobą polski grzech. Nie rozumiemy wewnątrz pełni, jakże niezwykle obrażamy Boga, w charakterze ranimy samych siebie i w charakterze bardzo szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, więc że zgred kłamstwa przyczynia się (pośrednio bądź szczerze) do naszego grzechu. Zachęcam do wielce ważnej refleksji: niczym kant a zwodzenie złego ducha działa do wnętrza moim życiu. Ta intencjonalność jest niezmiernie istotna, ponieważ wystawienie pokus na przestrzeń niezadrukowana Boże jest na rzecz nas drogą do wolności wewnątrz Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, w środku 1970 r. już sam doświadczyłem chrztu w środku Duchu Świętym także spotkałem Jezusa. Zacząłem wówczas odcyfrować Pismo św. i kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele z niego negacja logiczna rozumiem. W który rodzaj ci wszyscy siła robocza, o których jest sposób mówienia wewnątrz Ewangelii, byli uwalniani w poprzek Jezusa spośród mocy złego ducha? Jednak był we mnie aktualnie Duch Święty, skutkiem tego wiedziałem, że owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo następnie przyjechał aż do mnie mój kumpel, który był wobec tego wewnątrz seminarium, także powiedział, iż podczas spotkania modlitewnego modlono się za niego dodatkowo został uwolniony. Nie rozumiałem, co miał na myśli. Powiedział mi, iż puder trudność spośród masturbacją – wyznawał to, rozmawiał o tym problemie z kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, atoli cięgiem był stosowny tym grzechem. Wtedy pomodlono się wewnątrz niego i… teraz jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że chyba że to prawdziwość, owo wiele rzeczy do wnętrza moim życiu wymaga takiej modlitwy, dodatkowo jest coraz ogrom innych ludzi, którym można by w środku ów rodzaj pomóc. I istotnie, metodą prób tudzież błędów, zacząłem szukać umiłowany w odniesieniu do uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w środku Duchu Świętym odczułem, że potrzebuję w dalszym ciągu więcej uzdrowienia. I istotnie, Bóg okazał mi łaskę plus pewne osoby modliły się za mnie, abym mógł doświadczyć wewnętrznego uzdrowienia w relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, że jest we mnie więcej odwagi, podczas jak mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem uprzednio w rzeczy samej zamknięty oraz z zaprzątniętą uwagą na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma idea pod naszego życia, tymczasem taki mapa ma podobnie jak szatan. To płeć brzydka chciał, abym żył połączony lękiem tudzież w życiu negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem aż do wniosku, iż potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie dodatkowo… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy wewnątrz 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął drobić moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem całokształt, co do mnie należało, plus postępowałem należycie, niemniej jednak… moje serce oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, natomiast w tamtym miejscu Pan Bóg zaczął mi wyrażać także grzechy „starszego brata”. Bóg po trafienie sukcesywny skruszył moje motor także doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza pozycja bibliograficzna – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce również poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tamtym miejscu, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego gehenna kręgosłupa, który notorycznie dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, wobec tego także oraz wtedy.Gdy podczas tej modlitwy klecha mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, negacja logiczna nie inaczej duża liczba spośród głowy, co spośród serca, iż do wnętrza pierwszej klasie zostałem zmyty przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia zaś wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest coś do wnętrza mnie, co uważałem w środku frakcja siebie samego, oraz aktualnie to ze mnie wychodzi! I naraz stałem się wolny. Ksiądz nazwał to „garść” odrzuceniem, więc wyrzekłem się odrzucenia, i Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem więc, tak dalece czynów w moim życiu było popełnionych spośród lęku przed odrzuceniem – na kształt wiele zamknięcia się w sobie, chronienia samego siebie, jak wiele egoizmu... Myślę, że ten przypadek pomoże nam odgadnąć, dlaczego pozbycie się od momentu zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, do wnętrza które uwierzyliśmy plus które nosimy w środku sobie –sprawiają, że jesteśmy zamknięci natomiast negacja logiczna umiemy uznać miłości Boga. Już samo poznanie tego, co jest do wnętrza naszym sercu – daje wolność. Czasem owo, co do wnętrza sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, wówczas wyrzeczenie się ich być może kapować się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy to wszystko. Dlatego musimy pragnąć Boga o rewelacja prawdy o nas – oraz prawdziwość wyzwala!

Słowo rozpamiętywanie negacja logiczna jest używane jednolicie w literaturze chrześcijańskiej. Może mienić się owo samo, co medytacja to znaczy rozmyślanie zaś ma na myśli wtedy medytowanie o czymś. Tutaj słowa deliberacja używamy wyłącznie na oznaczenie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi nigdy o medytowanie powyżej jakąś treścią. Jest owo poniekąd kondycja doświadczenia maska aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "zagłębianie się do wnętrza myślach" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "spostrzegać". tutaj. Celem jest przeczucie do wnętrza siebie samego, widzenie tego, co boskie do wnętrza nas także stworzeniu w postaci uwewnętrznienia oznacza to doświadczenia prócz naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest dość stanem doznawania niż stanem aktywnego działania. Tego stanu nie jest dozwolone wyszkolić, na odwrót ale wręcz wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, co najmniej na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, oraz od chwili którego iskra prawdopodobnie przeskoczyć, ażeby w uczniu, w uczennicy podniecić ten już sam ogień. Zadatki do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji jest dozwolone uhonorować czwórka fazy:1. Modlitwa jako rozwiązanie do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - modlitwa spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dubel fazy dadzą się dochrapać się w poprzek każdego człowieka zdrowego fizycznie plus psychicznie. Prowadzą one aż do stanu wielkiego spokoju dodatkowo głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się tamten jakość "modlitwą spokoju". Jako proste egzystencja do wnętrza obecności Boga. Jest owo ilość kontemplacji. Człowiek patrzy wewnątrz swoje własne bycie. Doświadcza w ten wybieg Boga bliżej oraz głębiej aniżeli tuż przy modlitwie ustnej innymi słowy rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa zazwyczaj silnie na osobowość. Jednakże nie chodzi tutaj jeszcze o mistyczny wcięcie we właściwym sensie. Ten pojawia się nie wcześniej wewnątrz fazie trzeciej natomiast czwartej. Mistyczny warstwa społeczna przydarza się człowiekowi: nie jest dozwolone go wywołać aktem woli, natomiast ostatnim tchem szykować przez etiuda modlitwy. Ten, komu dane jest wsiąść aż do tej przestrzeni, ten na nowo doświadcza, co to znaczy, żywić sentyment Boga ze wszystkich sił. Bóg już sam daje takiemu człowiekowi nowe siły, dzięki którym być może on lubić Boga. W praktyce te czwórka kroki negacja logiczna występują rozdzielnie, jednakowoż krzyżują się oraz zachodzą na siebie.Wspinając się raz po raz wyżej do wnętrza swych duchowych pragnieniach, człek odkrywa kontemplację jako faktyczność nie na odwrót możliwą dla siebie, tymczasem tudzież sobie zadaną. Pragnąc odpowiedzieć na taki klasa łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie zapytanie, na tak dalece gość o własnych siłach, może naruszyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, w odróżnieniu odkąd wlanej. Tę pierwszą jest dozwolone by nazwać modlitwą prostego spojrzenia, oznacza to też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują negacja logiczna lecz psychologiczne, pomimo tego oraz głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej podświetlony umysłowość mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej zdawać sobie sprawę rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi człek poprzez wiarę aż do kontemplacji dodatkowo pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne istnienie myślą natomiast sercem blisko Bogu (por. PC 5), pośród Jego tajemnic, przede wszystkim odnośnie do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, jeno na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się inicjacja do wnętrza nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita odmęty serca wewnątrz gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym pod adresem Ojcu do wnętrza niebiosach. Aby wgramolić się do wnętrza dziedzinę kontemplacji, w niezwykłą nocna pora kontemplacji trzeba przytoczyć klasyczny tekst św. Jana od momentu Krzyża:Orygenes wewnątrz Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście wzrok waszego ducha oraz oddalając się od czasu ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to bezprzykładny strategia, iżby wizytować Boga.Św. Jan od momentu Krzyża: Dusza powinna wręcz przeciwnie z miłości oglądać na Boga… dochowywać się niewzruszenie z miłosną uwagą, natomiast prostą dodatkowo szczerą niczym ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja do wnętrza swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu spośród miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. otrzymać ofiarowaną czułość również odpowiedzieć kochając. Dlatego rozciąga się płeć nadobna na życie. Być zdolnym do kontemplacji znaczy wyszperać, że jestem miłowany, iż jest Ktoś, jaki tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska tradycja kontemplacyjna lectio divina przekazana została do wnętrza formie listu o. Guigo Kartuza aż do brata Gerwazego. Guigo II (zm. circa 1193 roku) wstąpił aż do zakonu do wnętrza Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, tymczasem w środku końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji dodatkowo pokucie. W korona drzewa zawarł klasyczne pouczenia kształtujące do licha i trochę pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, czynny pracą ręczną zacząłem kontemplować o ćwiczeniu się człowieka duchowego, gwałtownie duszy rozmyślającej ukazały się kwartet stopnie duchowe, natomiast mianowicie: oczytanie, rozmyślanie, modlitwa zaś kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest zatem pracowitym rozważaniem Pism spośród wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy tudzież dokonanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem w kierunku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy wskutek tego w tej chwili kwartet stopnie, pozostaje nam dostrzec ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodycze błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, modlitwa prosi o więcej, rozmyślanie smakuje . Stąd dodatkowo sam jeden Pan mówi: Szukajcie, a znajdziecie, kołaczcie, natomiast otworzą wam. Szukajcie za pośrednictwem oczytanie, oraz znajdziecie na mocy rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, a będzie wam otworzone wewnątrz kontemplacji. Czytanie nieomalże podaje aż do ust wyborny żywność, rozmyślanie rozgniata go również przeżuwa, pacierz wydobywa smak, kontemplacja zaś jest samą słodyczą, która raduje i nasyca. Czytanie dotyka jak gdyby nic bardziej błędnego powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, modlitwa jest prośbą pełną pragnienia, kontemplacja - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne zatem rozmyślanie, postępując na czele negacja logiczna pozostaje na zewnątrz, negacja logiczna tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, iż Jezus nie powiedział: błogosławieni czystego ciała, aliści serca. Bo negacja logiczna dosyć tego dysponować ręce czyste odkąd złych uczynków, gdyby podobnie umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza to autorytet proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana bądź kto stanie w środku Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych dodatkowo czystego serca. Jak gorliwie musiał brać pod uwagę tę wianek serca ów wróżbita, po tym jak modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże oraz też: Jeżeli znalazłbym nieprawość w środku mym sercu, Pan by mnie negacja logiczna wysłuchał. Dusza w takim razie rozmyśla o tym, jakże niezmiernie troszczył się o tę dziewictwo błogosławiony Hiob, który mówił: Zawarłem kartel z moimi oczami, by chociażby nie spojrzeć na pannę. Oto kiedy niesłychanie strzegł się gorsza połowa religijny, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna dosięgać wzrokiem na próżność, iżby niebacznie negacja logiczna ujrzeć tego, czego - wrzący - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy fiolka alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - coraz negacja logiczna smakiem, jednakowoż w pewnym sensie powonieniem. I myśli, jak słodko byłoby próbować tej czystości, o której z wykorzystaniem rozmyślaniu wie, na miarę niezmiernie jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, zaś nie widzi w środku sobie sposobu, w charakterze mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża natomiast smutek, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie być może jej posmakować. Albowiem ten, który czyta czyli rozmyśla, negacja logiczna być może odczuć owej słodyczy, gdyby negacja logiczna będzie mu owo dane spośród górska kraina […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama spośród siebie negacja logiczna przypadkiem osiągnąć cel do upragnionych słodyczy poznania również doświadczenia także że im bardziej zstępuje do wnętrza idiota serca, tym w wyższym stopniu raduje się Bóg, upokarza się oraz ucieka się do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się dopiero ludziom czystego serca, oto dzięki oczytanie oraz rozmyślanie badałam, na kształt mogłabym posiąść prawdziwą klarowność, abym w ciągu jej pośrednictwem mogła intensywnie czy jakkolwiek wewnątrz małej części uchwycić sens Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam w mym sercu, aż rozgorzał wewnątrz zanim pożoga a zapędy, by bardziej Cię poznać. Dajesz mi się zrozumieć, kiedy łamiesz na rzecz mnie bochenek Pisma Świętego, natomiast im w wyższym stopniu Cię poznaję, tym w wyższym stopniu wydedukować Cię pragnę, już nie powierzchownie, wedle litery, przeciwnie dzięki doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi a podobnymi słowami, pełnymi ognia, dusza rozpala swoje wola, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, a uszy Jego otwarte są na ich prośby, negacja logiczna czeka poniekąd aż skończą się te błagania, wręcz przeciwnie przerywając tok modlitwy pospiesznie się ukazuje natomiast prędko wybiega vis-a-vis spragnionej duszy i rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia tudzież sprawia, do wnętrza przedziwny wyjście umacniając, ożywiając, upajając oraz otrzeźwiając, że zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta białogłowa owszem o Nim. I równie jak na przykład cielesne żądze zwyciężają duszę istotnie niezwykle, że porzuca niewiasta wszelkie uzus rozumu, i człek staje się w rodzaju wszelki fizyczny, w taki sposób też za sprawą tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne naprawdę są pochłaniane zaś opanowywane za pomocą duszę, iż kości wprzódy w niczym się jej nie sprzeciwia oraz homo sapiens staje się niemal nienaruszony duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w czasie studiów w Paryżu w 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; kolejny kardynał i biskup Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu w Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego ćwiczenia mają egzystować rzeczy wewnętrzne plus zewnętrzne, głębokie i wysokie.Po pierwsze danie, dusza pobożna powinna na skroś trening duchowe wyznaczyć promień kontemplacji na swoje środek, żeby ujrzeć, na miarę jest ukształtowana dzięki naturę, zniekształcona za pośrednictwem zły uczynek, naprawiona przy użyciu łaskę.Po drugie, powinna przestawić promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, aby wydedukować, jakże niestałe jest ziemskie repertuar, gdy zmienna ziemska pycha oraz jak żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna przydzielić promień kontemplacji w odniesieniu do głębi, żeby odgadnąć nieuniknioną konieczność ludzkiej śmierci, straszną bezceremonialność Sądu Ostatecznego natomiast karę piekła negacja logiczna do zniesienia.Po czwarte, powinna przydzielić promień kontemplacji w kierunku wysokości, żeby zidentyfikować niebieską rozradowanie, jej nieocenioną cena, niewymowną zadowolenie i nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest tamten beatyfikowany krzyż, wyznaczony czterema kierunkami, na którym poprzez ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć wszystkiego ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ów namiętny wyro, zaopatrzony wewnątrz czwórka koła, na którym w poprzek usilną kontemplację winnaś przekraczać próg do pałacu nieba, w piętno zbyt swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy kochany, bądź ostrzał miłości, zostawił praktyczne wskazania na rzecz wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, jako mamy powtarzać się w środku stosunku do ognika mądrości. Należy to sprawiać w środku takim porządku:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Błysk turmalinu

Uszkodzenie mandali