Medytacja a decyzja

Zgodnie spośród Prawem Przyciągania przyciągasz aż do swojego życia te rzeczy, smykałka natomiast warunki, które korespondują z twoimi dominującymi myślami a przekonaniami – w podobny sposób świadomymi kiedy również nieświadomymi. Każdy zakres działania twojego życia, twoje wigor, kasa, związki jest pod spodem wpływem tego potężnego Uniwersalnego Prawa – „podobne przyciąga podobne”.Na jakiej jesteś częstotliwości? Wszystko, włączywszy ciebie, twoje myśli natomiast niewiele, co chcesz czy negacja logiczna chcesz przeżyć jest czystą energią o różnej częstotliwości. Prawo Przyciągania opiera się na zasadzie, że podobna żywiołowość przyciąga podobną energię. Przyciągasz aż do siebie nie owo, czego pragniesz pomimo tego to, co jest wewnątrz harmonii spośród twoją częstotliwością, wibracją. Ta natomiast jest zdeterminowana dzięki dominującą postawę umysłu, twoje najczęstsze myśli tudzież głębokie przekonania.Możesz wydostać ileś wybierzesz. Aby zręcznie wyciągnąć maleńko, czego chcesz zaznać w swoim życiu musi owo znajdować się twój zapoznany wybór. Nie basta nic bardziej błędnego tęsknić tudzież chcieć. Potrafisz wydobyć całość, skoro wprzódy jesteś sprzężony ze wszystkim, widzialnym również niewidzialnym. Nikt zaś figa nie istnieje w środku oddzieleniu odkąd ciebie. Poczucie oddzielenia, jakiego doświadczamy w świecie fizycznym jest spowodowane przy użyciu tryb, wewnątrz który nasze zmysły odbierają ów wiekuisty ocean wibrującej energii. Jesteśmy jednością z Uniwersalnym Umysłem, spośród którego pochodzą wszystkie rzeczy. Twórcza wytrzymałość twoich myśli jest nieograniczona.Zmiana częstotliwości. Aby świadomie wywabić to, co wybierasz by zaistniało w twoim życiu, musisz nauczyć się dostosować energię twoich myśli także działań spośród esencją twojego wyboru.Twórcza przedstawienie graficzne jest podstawową techniką skutecznego przeprogramowania podświadomego umysłu. Dzięki niej zaczniesz holować aż do życia te rzeczy a stosunki, które wprawnie wybrałeś.Zrozumienie Prawa Przyciągania nie polega na obwinianiu siebie czy kogoś w ciągu niepożądane zdolność naszego życia. Obwinianie się wciąż z większym natężeniem przyciąga kontekst, których negacja logiczna chcesz. Znajomość tego Prawa powinna dość przekazać ci siłę, by przerwać całkowitą zadłużenia za obecne smykałka poprzez uchwycenie potęgi myśli. Biorąc obciążenia wewnątrz własne egzystencja, udzielasz sobie w ten metoda siły do zmiany tego życia.Prawo przyciągania jest neutralne. Nie osądza, negacja logiczna karze, negacja logiczna nagradza. Służy by spinać podobne energie ze sobą. Ty określasz kryteria w poprzek myśli także przekonania, tudzież ono bez zarzutu dopasowuje je także łączy spośród rzeczą, która spełnia twoje kryteria.Nie musisz się nauczać jak na przykład Prawo Przyciągania działa. Jest owo Uniwersalne Prawo Wszechświata, działa niezależnie od momentu tego oznacza to je rozumiesz oraz akceptujesz, nigdy nie przestaje działać. Twoim podstawowym celem jest zmiana mentalnego nastawienia przez zmianę dominujących myśli a przekonań. By stać się panem własnego życia musisz podbić swój myśl, tudzież negacja logiczna Prawo Przyciągania.Za sprawą filmu „The Secret”, dużą uwagę skupiło dopiero co Prawo Przyciągania. Jednakże klisza negacja logiczna ukazuje całego obrazu. Prawo Przyciągania jest podstawowym Uniwersalnym Prawem, które spaja wsio jak jeden mąż, pozór nim istnieje w dalszym ciągu siedem Uniwersalnych Praw, aż do których odnoszą się starożytni mistycy i tajemne nauczania. Poznając wszystkie Prawa Wszechświata zrozumiesz prawdziwą naturę rzeczywistości i kiedy możesz przeżywać życia opartego na własnych wyborach. Prawo Przyciągania jest pierwszym, głównym krokiem wewnątrz tym kierunku.Wiele napisano książek o potędze podświadomości. Wiele napisano książek o mało co przyciągania. Dlaczego skutkiem tego sporo ludzi rezygnuje ze stosowania go wewnątrz życiu, mówiąc, że jest bzdurą, że nie działa. Ten punkt powstał na podstawie moich wieloletnich doświadczeń, dokąd z powodu stosowaniu zasad prawa przyciągania dostaje nieustannie to czego potrzebuje oraz wypowiedzi ludzi na wielu forach. W książkach uczą, iż pierwsze danie co masz sporządzić, to wskazać czego chcesz, wyimaginować sobie ściśle obiekt zaś oszacować, iż go masz…oraz po tej stronie jest miniaturowy błąd.Pierwsze co masz wyrządzić, to uzmysłowić sobie, iż jesteś dzieckiem Wszechświata (Boga pod warunkiem jesteś osobą religijną), faktycznie samo ważną na miarę drzewa, gwiazdy, zwierzęta. Kiedy ciebie zabraknie zryw puste pozycja, które pies spośród kulawą nogą nie zapełni. Z jakiegoś powodu przyszedłeś na ów świat. Jesteś ważny. Masz uregulowanie znajdować się tutaj zaś paść się darami jakie niesie dla ciebie Wszechświat.Dlaczego owo podkreślam? Ponieważ cały czas mam wewnątrz pamięci medytację, którą prowadziłam kobiecie w niesłychanie ciężkiej sytuacji rodzinnej także finansowej. W medytacji pojawił się jej płynący do niej przepiękny kielich ozdobiony szlachetnymi kamieniami. Czara spokoju dodatkowo ukojenia, św. Grall…oraz płeć słaba w myślach powiedziała „Nie jestem godna” również kielich znikł.Z przykrością stwierdzam, że nadal tkwi w środku trudnej sytuacji, mimo iż wizualizuje sobie cele plus poprawę życia. Niestety, podświadomie sabotuje je, ponieważ nie wierzy, że jest godna.Pierwsze co mamy sobie uzmysłowić to…Jesteśmy godni miłości, szczęścia natomiast zaufania. Jesteśmy godni zdrowia, spełniania marzeń również radości. Jesteśmy godni.Po drugie – kiedy jesteś już uświadomiony, ze jesteś warty wszystkiego, co Wszechświat ma ci aż do zaoferowania gdy w najwyższym stopniu wyobraź sobie obiekt swoich marzeń. Uczą nas, by było owo w środku czasie teraźniejszym. To jest prawidłowe, tymczasem kiedy na ogół demon tkwi wewnątrz szczegółach. Po pierwsze, gdyby jestem zdrowa, to się nie mam potrzeby się leczyć. Jeśli mam wymarzony mieszkanie, to negacja logiczna mam potrzeby go budować. Jeśli nieco mam…to nie mam potrzeby tego zdobywać. Czyli nie podejmuję działań w środku tym kierunku. Po drugie, nic bardziej błędnego rzeczy martwe są niezmienne. Jeśli chce czegoś żywego plus rozwijającego się…to mam oddać temu położenie na wzmocnienie zaś zmianę.Przykład. Kiedy miałam sepsę, negacja logiczna mówiłam „Jestem zdrowa”, toż moja akceptacja brzmiała – „Zdrowieje, spośród każdą chwilą wracam do zdrowia.” W ciągu 16 dni wyszłam ze szpitala…podziękowanie Bogu (Wszechświatowi jakże kto woli), lekarzom zaś sobie.Kiedy potrzebowałam pracy, moja akceptacja brzmiała „Jestem dobrym pracownikiem, każda jednostka jest szczęśliwa mogąc mnie przyjąć do pracy” – zaś działaBogactwo – Pieniądze przychodzą do mnie do wnętrza obfitości ze wszelkich źródeł.Z tego co zauważyłam na forach ogromnie cyklicznie są popełniane podstawowe błędy..używanie czasu przeszłego lub przyszłego.Przykład„Zdam egzaminy” – era przyszły, czas przyszły nie określona. Kiedyś może zda.Prawidłowym dla mnie ujęciem tego celu byłoby „Mam wiedzę dodatkowo umiejętności by przekazać egzamin. Odpowiedzi na pytania przychodzą mi z łatwością.”„Dostanę pracę” – razu jednego na bodajże…”Pracodawca jest pomyślny zatrudniając zdolnego natomiast dobrego pracownika jakim jestem” – jest lepszym pomysłem„Wygrałam (w tym miejscu duża komplet) zaś spełniam swoje marzenia: – Podwójny błąd. Pierwszy to pora przeszły. Skoro wygrałam…owo po co mam młócić? Drugi, owo instalacja, iż jedyną drogą do spełnienia marzeń jest wygrana w lotto. To silnie ogranicza ukochany jakimi mogę to osiągnąć. Zmieniłabym owo na – „Mam wesoły nastrój w grach losowych. Zawsze wygrywam tyle do tego stopnia potrzebuje”. Dwa – Wszechświat mi sprzyja dodatkowo zewsząd pojawiają się siła i okazje do spełniania marzeń. Realizuje swoje cele natomiast marzenia z łatwością.Ważnym jest by wyraźnie natomiast wielce dobitnie scharakteryzować cel. Tutaj mi przychodzi na rozum mój pobyt wewnątrz kręgielni także słowa mistrza łucznictwa do swego ucznia. Kiedy byłam na kręgielni na początku miałam zerowe wyniki. Zmieniło się owo, jak zaczęłam akumulować się na kuli plus celu. Do tego stopnia, iż gacze przy zauważyli, ze pod warunkiem odwrócą moją uwagę, kłębek zbacza z celu. Może nie ówczesny owo najwyższe wyniki, jednakowoż 7-9 kręgli strącałam. Koncentracja na celu jest kluczem. Nietzsche powiedział „Wielu trzyma się obranej drogi. Niewielu dąży aż do celu”. Afirmacje mają ci odciążyć mieć ciągle zamiar przed oczami.Jeszcze lepiej obrazuje to bajanie o mistrzu łucznictwa oraz jego uczniu.„Uczeń zapytał się mistrza:Mistrzu dlaczego negacja logiczna mogę zapuścić się w środku cel. Ty trafiasz zbytnio każdym razem.Mistrz się zapytał:Widzisz tego ptaka na pobliskim drzewie? Słyszysz kweres strumienia mimo? Widzisz na kształt wiatr kołysze trawami, i chmury gładko płyną?Uczeń odpowiedział:Tak Mistrzu.Na owo Mistrz odpowiedział:Przestań akceptować coś decentralizować się otoczeniu natomiast skup się na celu.”Pamiętaj – Twoja testament tworzy. Wiedz czego chcesz. Określ konkretnie osobisty zamiar tudzież miej wolę po niego sięgnąć.Po trzecie – emocje są nośnikiem. Jeśli nie doceniasz tego co masz także jesteś przybity…to negacja logiczna będziesz pomyślny mając tego dwie rózgi więcej. Pamiętaj, iż upoważnienie przyciągania negacja logiczna jest chociażby do końca przyciąganiem. Jest całkiem budzeniem odpowiednich wibracji zaś wydarzeń dookoła ciebie. Myśl, emocje są falą. Podobnie jakże dźwięk. Wyobraźmy sobie sklep muzyczny z kamertonami, jeśli uderzysz do wnętrza jeden kamerton odezwą się te o tym samym dźwięku. Jesteśmy takimi kamertonami. Emocja tworzą silne fale, gdyby nasze myśli (nasze chce) nie jest zgodne spośród naszymi emocjami…to te fale się znoszą. Jeśli chcesz miłości, radości i szczęścia, przedtem wzbudź wewnątrz sobie te uczucia…Wszechświat odpowie.Dwa – Wiara chroni twe marzenia. Uwierz do wnętrza siebie, uwierz sobie także uwierz, iż marzenia są wewnątrz zasięgu ręki. Entuzjazm, wdzięczność a wesołość są skrzydłami, które zaniosą cię do celu.Po czwarte – zachowaj tęgi rozsądek. Może to dość szczytowy przypadek, ale przedstawienie graficzne śniegu na pustyni ano ma marne szanse realizacji. Określamy cele, wewnątrz które krajowy szare komórki jest nastawiony uwierzyć. Byśmy się porządnie zrozumieli. Uważam, iż całość możemy wywiązać się także każde chimera możemy spełnić. Jednakże dziele drogę na etapy oraz mam korzystam z podstawowej zasady maga „Jestem tym kim jestem, do wnętrza miejscu dokąd jestem, biorę rzeczy takimi jakimi są plus wykorzystuje je na miarę najlepiej potrafię”. Wiele osób skupia się na tym czego nie ma, co nie wcześniej chce mieć. „Z pustego nawet Salomon nie naleje”. Najpierw skupiam się na tym co mam, a następnie patrzę, na miarę mogę owo spożytkować, by osiągnąć owo co chcę mieć.Po piąte – Zacznij wdrażać swoje marzenia w środku obecność dodatkowo słuchaj swojej intuicji. Jeśli całość idzie wewnątrz poprzek, zastanów się, azaliż ażeby na pewno wyjście, którą wybrałeś jest dobra. Jeśli maleńko ci mówi „Nie”…to lub na nie.Pamiętaj – Żadna akcept nie zastąpi działania.Przykład. Bardzo chciałam posiadać pelerynę. Kiedy zamówiłam oraz dałam zaliczkę na jedną…dostałam drugą od chwili krewnej. Kiedy potrzebowałam kuchenki gazowej 9ponieważ ze starej napój alkoholowy się ulatniał), kupiłam przeznaczenie oraz wygrałam na nią pieniądze. Za każdym ogółem robiłam ociupinę do wnętrza tym kierunku. Kiedy miałam sepsę słuchałam lekarzy a wiele spałam. Jednak po wyjściu ze szpitala stwierdziłam, iż wewnątrz ciągu trzech miesięcy będę w środku stanie zatańczyć rock end rolla bez zadyszki i…chodziłam na spacery oraz z pewną taką nieśmiałością zwiększałam wysiłek. Oczywiście, że mi się udało.

Jakiegoś czasu staram się zarobić sobie nawyk medytacji. By każdego dnia wieczorem siadać, sapać, wyczuć błogostan, koncentrację, nie dręczyć się dyskomfortem, znajdować się bardziej wdzięczną w środku co, owo mam, wymiotować większą uwagę na otoczenie. Ale najbardziej ze wszystkiego, chcę uchwycić sens własny umysł.Rozmowy spośród osobami, które medytują latami uzmysłowiły mi, że kontemplacja owo nie są jakieś w tym miejscu automatyzmy, którymi podążę i naraz całość się rozjaśni. Dopiero zaduma nauczyła ich znajdować się w wyższym stopniu uważnymi, lepiej spostrzegać siebie i wyniuchać wolność.Myślę, iż owo humanitarny nawyk. Nie jest łatwy, sama sprawdziłam (i permanentnie sprawdzam), aliści można załapać odkąd małych kroków. Trenuj. Nie uda się niechybnie za pierwszym razem. Dlatego nazywa się owo treningiem.Przygotowałam porady, które mogą pomóc i Wam, i mnie samej, wziąć się i toczyć się praktykę medytacyjną. Nie musicie osadzać się ich wszystkich od momentu razu. Spróbujcie sam jeden i wracajcie do tego artykułu tak wiele chłosta, jak bardzo zechcecie.Usiądź tylko na dwie minuty.To wydaje się szalenie łatwe, by kontemplować dzięki dwie minuty. I super. Zacznij od czasu dwóch minut codziennie na wskroś tydzień. Jeśli przyzwoicie pójdzie, zwiększ epoka o kolejne 2 minuty i też medytuj po 4 minuty poprzez tydzień. Jeśli co tydzień będziesz dodawał sobie mało czasu, w ciągu dwóch miesięcy będziesz umiał rozmyślać przy użyciu 10 minut, co jest rewelacyjne, toż zacznij odkąd małych kroków.Pierwsza problem rano.Łatwo relacjonować „będę dumać każdego dnia”, aliści nadal o tym zapominamy. Ustaw sobie budzik i reminiscencja każdego dnia, gdy się budzisz i poprzypinaj sobie karteczki „medytuj” wzdłuż i wszerz gdzie się da.Nie zastanawiaj się w środku niezwykle, co, na sposób, gdzie – po prostu owo zrób.Wielu ludzi martwi się tym gdzie siadać, kiedy przysiąść, czy wyczerpać aż do tego poduszkę… wsio ekstra, jednakowoż to negacja logiczna jest grunt, tak aby zacząć. Usiądź po prostu na krześle, kanapie lub łóżku. Jeśli będzie Ci wygodniej – usiądź na podłodze po turecku. To wprost przeciwnie dwie minuty, wtedy po prostu usiądź. Potem nie wcześniej możesz się troskać jakim sposobem zoptymalizować wszystkie osprzęt, byś czuł komfort ileś dłużej, mimo to na początku nie ma owo większego znaczenia. Usiądź w tamtym miejscu gdzie Ci wygodnie i gdzie jest cicho.Sprawdź co czujesz.Gdy zasiadasz do sesji medytacyjnej przyjrzyj się temu, co losy się w Twoim ciele i umyśle? Jak się czujesz? W jakiej formie jest Twój umysł. Jesteś zapracowany? Zmęczony? Odczuwasz dowolny wzburzenie? Bez względu na owo, spośród czym przychodzisz na sesję – wszystko jest kiedy w najwyższym stopniu wewnątrz porządku.Licz oddechy.Teraz, kiedy obecnie się wygodnie ułożyłeś, skoncentruj się na oddechu. Skieruj swoją uwagę na owo, jakże powietrze wchodzi przy użyciu nos do płuc. Spróbuj rachować „jeden” gdy robisz wdech i „dwaj” jak wydychasz. Powtarzaj to, aż doliczysz do 10.Wróć z błądzenia.Twój intelekt będzie sobie wędrował. To jest pewne. I negacja logiczna ma z tym problemu. Gdy zorientujesz się, iż do tego stopnia się koleje życia, uśmiechnij się do swoich myśli i bezproblemowo wróć aż do liczenia oddechów. Możesz percypować lekką frustrację, wszak to w sumie ok, podczas jak od czasu do czasu się rozproszysz. To trening. Nie będziesz mistrzem naprawdę odkąd razu.Rozwiń przyjazne nastawienie.Gdy zauważysz, iż Twoje myśli i emocje zaczynają się dopychać aż do świadomości, spójrz na nie przyjaźnie. Potraktuj jako przyjaciół, nie wrogów i tych, którzy by na odwrót przeszkadzali. One są częścią Ciebie, niemniej jednak negacja logiczna całym Tobą. Bądź łaskawy, natomiast nie szorstki.Nie martw się, że robisz co źle.Będziesz się tym przejmować. W porządku. Wszyscy właśnie mamy. Ale nie robisz niczego źle. Nie ma idealnego sposobu na medytację, po prostu ciesz się tym.Nie martw się o oczyszczenie umysłu.Wielu ludziom wydaje się, iż zagłębianie się w myślach jest po to, tak aby oczyścić umysł albo przekreślić wszystkie myśli. Nie. To nieraz przypadkiem się zdarzyć, pomimo tego negacja logiczna jest to celem medytacji. Masz jakieś myśli w głowie? Bardzo dobrze. To totalnie normalne. Wszyscy je mamy. Nasze mózgi to fabryki myśli i nie możemy ich po prostu uciszyć. Za w zastępstwie tego, trenuj koncentrację i uwagę np. na oddechu.Pozostań wewnątrz tym, co się pojawi.Gdy uczucia i myśli się pojawią, możesz poczęstować się chwilę spośród nimi poprzebywać. Wiem, że mówiłam o tym, żeby powrócić aż do oddechu, aliści do wnętrza trakcie treningu (np. po tygodniu) możesz w dodatku posmakować utrzymywać się w tym, co się pojawia. Mamy tendencję aż do unikania uczuć takich jakim sposobem, np. poczucie porażki, gniew innymi słowy strach, przecież rozmyślanie pokaże Ci, że pożądane byłoby do wnętrza aliści po prostu egzystować, poprzyglądać się spośród ciekawością tym emocjom i myślom.Poznaj siebie.Praktyka ta negacja logiczna służy jeno koncentracji uwagi, jednakże służy poznaniu tego, jakim sposobem działa Twój umysł. Co się perypetie wewnątrz środku? To trudne, toż na skroś obserwowanie gdzie Twoje myśli wędrują, co Cię frustruje lub dlaczego unikasz trudnych uczuć. Dzięki temu zaczniesz odkrywać siebie. Bądź na myśl siebie przyjacielem. Gdy będziesz siebie lepiej uczyć się, rób owo z przyjacielskim, pozytywnym nastawieniem, zamiast być dla siebie najsurowszym krytykiem. Poznasz prawdziwego przyjaciela. Uśmiechnij się i daj sobie czułość i uwagę.Przeskanuj swoje ciało.Kolejną rzeczą, którą możesz stworzyć, w charakterze lecz wciąż staniesz się trochę górujący do wnętrza podążaniu w ciągu swoim oddechem, owo skupienie się na poszczególnych częściach ciała. Zacznij od czasu stóp, co czują? Potem przesuwaj się raz po raz wyżej. Kostki, łydki, kolana, aż aż do czubka głowy. Zauważaj przestrzeń niezadrukowana, dźwięki, energię. Jeśli popracujesz z oddechem bodaj tydzień, skup swoją uwagę na świetle, które Cię otacza. Kolejnego dnia zauważaj dźwięki. Jeszcze kolejnego – energię, którą masz w środku sobie.Zaangażuj się.Nie mów „ok, spróbuję sobie pomedytować z wykorzystaniem parę dni”. Naprawdę się temu oddaj. Przynajmniej z wykorzystaniem miesiąc.Możesz to produkować wszędzie.Jeśli np. podróżujesz lub ociupinę Ci wypadnie pilnego o brzasku, spróbuj to wyrządzić np. w biurze. W parku. Podczas lunchu. Gdy dokądś idziesz. Medytacja na siedząco, owo cudowny maniera na początek nauki, natomiast naprawdę no, trenujesz mindfulness w poprzek całe życie.Spróbuj prowadzonej za pośrednictwem kogoś medytacji.Jeśli miałoby Ci to pomóc, spróbuj prowadzonej medytacji. Znajdziesz je np. na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PSTTeT0-ZioZnajdź towarzystwo.Możesz dumać sam. Ale jeżeli wolisz, możesz ponadto posmakować spośród kimś. To prawdopodobnie znajdować się dostarczyciel, potomek, przyjaciel. Albo umów się ze znajomym, że się sobie zameldujecie, jak oboje skończycie poranną medytację.Znajdź grupę.Nawet lepiej, znajdź grupę medytacyjną i dołącz do niej. To przypadkiem egzystować jakikolwiek medium w Twoim mieście, kameralne spotkania w małej salce lekcyjnej lub grupy online, gdzie możesz zadawać pytania i załatwiać się na medytację spośród innymi.Uśmiechnij się.Gdy skończysz te swoje „2 minuty”, uśmiechnij się. Poczuj wdzięczność, że miałeś pora ostatnim tchem dla siebie, że potrafiłeś się przyjąć do pracy, iż pokazałeś, iż możesz sobie pokładać nadzieję, że poświęciłeś era na rzecz lepszego poznania siebie i zostałeś swoim przyjacielem. To naprawdę fantastyczne dwie minuty Twojego życia. Prawda?Medytacja nie każdorazowo jest łatwa to znaczy chociażby uspokajająca. Ale ma niemało plusów, zaś Ty możesz załapać w tej chwili dziś i pójść śladami to na mocy resztę swojego życia. Powodzenia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Błysk turmalinu

Rozmowa o kontemplacji

Uszkodzenie mandali